3 Mart 2019 Pazar

APARTMANDA GÜRÜLTÜ





Eminim bir çok insanın yaşadığı bir problem Gerek yasada ki boşluktan,gerekse yasaların ve  cezaların, yaptırımların uygulanmamasından dolayı maalesef saygısız düşüncesiz inanlar tarafından bazı insanlar mağdur oluyorlar.Ben yalnız yaşarken de üst katımda öğenci kızlar oturuyorlardı.Sabahlara kadar müzik,sohbet,gürültü nasıl öğrenciydiler anlayamıyordum ve ben o zamanlar Açık Öğretim Fakültesinde okuyordum.Ders çalışmam gerekiyordu ama seslerinden bütün kontrasyonum bozuluyordu.İşin tuhafı evde elli kişi yaşadıları için gündüz gece her daim ses vardı.Arada bir olsa çeklirdi ama her gün her gece artık dayanamadım önce apartman yöneticisine söyledim, yönetici uyarmasına rağmen hala gürültüye devam ettiler ve sonra polis, zabıta ya gidildi. Ceza falan da yok yani. En sonunda karakolluk olduk,karşılıklı olarak birbirimizden şikayetçi olduk. Karşılıklı diyorum,evet o arkaşlarda benim köpeğimden şikayetçilermiş. Çünki köpek sabaha kadar havlıyor ya, çünki köpek gecenin bir yarısı evde takır tukur koşturuyor ya Allah' ım güler misin ağlar mısın uzlaşmamak kaydıyla dava açıldı sonuç mu dava daha görülmeden düştü .

















Gelelim şimdiye. Şansıma yine üst katımda oturan şahıslar bu  sefer karı-koca,ancak çocukarı yok, yani çocuk olsa dersinki  çocuk. Yan daireme yeni taşınan ailenin de biri 7 biri 2 yaşında çocukları var onların bile bu kadar sesi çıkmıyor. Yine aynı senaryo. Sabahlara kadar sohbet muhabbet, takır tukur kadın gündüz bütün gün evde yine aynı haldır huldur, her gün, günde elli kere eletrik süpürgesi açıyor. Oldum olası haksızlıktan nefret eden biri olarak bu şahıslarla da önce yönetici, zabıta, polis olmak üzere karşı karşıya geldim ama onular hala gürültüye devam ediyorlar.Gece 12 ye kadar tamam da, 12 den sonra gecenin sessizliğinde çıt deseler zaten duyuluyor ama çıtı bırakın yükek sesle konuşup gülüşmeleri canıma yetiyor.Oğlum bebekken kaç kere onların yüzünden uyandı, Annem çıkıp uyardı bebek var dedi yok, yine aynı yine aynı. İnsan vicdansız olmasın, insan görgüsüz, saygısız olmasın, ne desen fayda yok.

BEN hakkımı helal etmiyorum Allah'a havale ediyorum. Ne derler, yaşattığını kınadığını yaşamadan bu dünyadan göç etmezmiş insan.ALLAH BANA BAHÇELİ BİR EVE TAŞINMAYI YA DA İYİ KOMŞULAR NASİP ETSİN İNŞAALLAH.Ne diyeyim, kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder